Vragen en antwoorden
Over de Geberit Home-app
Heeft u vragen over de Geberit Home-app? Hier vindt u nuttige antwoorden op veelgestelde vragen.
Wenst u meer informatie of individueel advies? De Geberit servicedienst staat telefonisch of via e-mail tot uw dienst.
Of ga naar de Geberit Home pagina via onderstaande link:
Uw vragen en onze antwoorden over de Geberit Home-app
Hoe verschilt de Geberit Home-app van de Geberit AquaClean-app?
Welke voordelen heb ik met de Geberit Home-app?
Welke functies kan ik voor mijn AquaClean met de Geberit Home-app uitvoeren?
Ik heb de Geberit AquaClean-app geïnstalleerd. Kan ik die nog steeds gebruiken?
Hoe verbind ik mijn AquaClean met de Geberit Home-app?
Wat kan een reden zijn dat ik mijn AquaClean niet met de Geberit Home-app kan verbinden?
Waarom moet ik de locatievrijgave activeren om de Geberit Home-app te kunnen gebruiken?
Waar kan ik de Geberit Home-app downloaden?
Welke softwareversie is voor mijn smartphone minimaal vereist om de Geberit Home-app te installeren?
Hoe zorgt Geberit voor veiligheid en bescherming van gegevens?
Heeft u vragen over Geberit AquaClean toestellen in het algemeen ? Dan kan u ook terecht bij de rubriek Veelgestelde Vragen: